the Twilight saga Eclipse - 15 dagar kvar!

Hejsan!

Det pirrade till i magen när jag skrev rubriken. Nu är det så nära, enbart 15 dagar kvar! Herregud. Jag behöver väll inte äns säga att jag längtar!!

När jag skrev min recension om New Moon då sa jag att jag tyckte att musiken sög. Och jag tycker fortfarande att Twilight soundtracket är mycket bättre,  men nu efter ett tag är faktiskt vissa låtar riktigt bra. Till exempel "Possibility" med svenska Lykke Li. Men det var innan jag hörde låtarna på Eclipse soundtracket. Låtarna är helt otroliga. Har inte lyssnat på alla men många! Jag längtar till att få se hur alla används i filmen. Hoppas att dom används vid rätt tillfällen.


1. Metric - Eclipse (all yours)



2. Muse - Neutron Star Collision (Love is forever)




3. The Bravery - Ours




4. Florence + The Machine - Heavy in your arms




5. Sia - My Love



6. FanFarlo - Atlas



7. The Black Keys - Chop and Change



8. The Dead Weather - Rolling in on a Burning Tire


9. Beck and Bat for Lashes - Let's get lost



10. Vampire Weekand - Jonathan Low
 

11. Eastern Conference Champions
Ledsen kunde inte hitta den, lägger upp den när den kommer upp på Yoube.com

12. Band of Horses - Life on Earth
  


13. Howard Shore - Jacob's Theme



14. Battles - The Line



15. Baombay Bicycle Club - How can you sallow so much sleep

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Updatering: Det var en tjej, Jennilie, som vill att jag skulle göra en spellista med alla låtar. Och själv klart ska jag göra det. Så nu lägger jag till resten av låtarna. Dom kommer i ordningen dom är i på soundtracket. Jag hoppas att alla stämmer som dom låter i soundtracket. Har inte köpt det än, tyvärr.

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Kan inte du göra en spellista med låtarna från Eclipse? Jag har inte spotify så gärna från youtube.. Förstår dock om du inte orkar :)



Sv: Tack så mycket, vad glad jag blir!! =D

2010-06-14 @ 22:03:37
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Men du tack, så himla snällt!!!! :D



Okej, kan inte bestämma mig om jag ska ta de vita eller svarta.. :P

2010-06-15 @ 11:03:36
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Hani

Jag längtar som fan! :D<3 ska lyssna på dom :D

2010-06-15 @ 18:45:32
Postat av: Emmelie

Jäkligt bra gjort ändå :D

2010-06-15 @ 20:13:12
URL: http://emmjes.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Men du, TACK!!!! :D

2010-06-17 @ 09:30:47
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0