Fredag den 13, januari, 2017

Det skulle bli en middag på Tuppen följt av en lugn kväll med en drink på E-sreet, det blev dans, prat och skratt tills 3 på natten. Så himla fantastiskt! Jag och Jossis hade bokat bord på Tuppen, en resturange här i Sundsvall som serverar närodlad och säsongsbetonad mat, det var ett väldigt trevligt ställe med god och billig mat. Min chokladtårta till efterrätt var så god!! Sedan gick vi vidare för en drink och hamnade på E-street. Vi tänkte att vi tar ett glas här så kan vi gå vidare sen om vi vill eller gå hemm och sova. Men ett skumt men intressant samtal efter ett annat ledde till att vi blev kvar tills nästan stängning. Vi träffade så många roliga och lite udda killar igår, allt var så skumt. Jag fick den skummaste, roligaste och läskigaste kommentaren någonsin:
 
En kille stannar upp mig och säger: "Är det Theres?"
Jag svarar väldigt chockat: "Ja, hur vet du det?"
Varpå han svarar: "Jag läste din blogg för några år sen. Du har en bra blogg!"
Jag började asskratta och sa att han gjorde min kväll och fan mitt liv nu.
 
Hahaha, så sjukt roligt och skumt! Jag dör. Och det hände så mycket igår och jag vet inte ens vart jag ska börja. Men förutom att prata med olika människor så hann vi även dansa en hel del och dricka öl. En väldigt bra utekväll med så mycket skratt och glädje, jag är så tacksam. Trötta och nöjda gick vi och köpte mat innan vi gick hem till Jossan för att sova. Idag hade vi en lugnmorgon, men frukost i det stora fönstret, prat om framtiden, livet problem och att våga göra det man känner och vill göra. Vi kollade på gamla kort och bara njöt. Så himla tacksam för dessa timmar med Jossan. Hon är så himla bäst, min fina vän. Jag är så taggad inför ett 2017 med henne. Kommer bli amazing! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0