6 Januari 2017 - Snowy days

Efter att ha varit sjuk i en vecka med ännu en till förkylning. Men jag har trotsat min snuviga näsa och kanske lite återkommade feber och jobbat. Jag köpte tulpaner till mig själv igår för att få en fräsch känsla i lägenheten nu när jag ska städa bort julen, jag tyckte jag förtjänade dom. Idag är första dagen då jag vaknar och känner mig lite piggare. Har testa min nya spark som jag fick i julklapp för första gången. -27 stoppade inte mig, Lilly och Arvid från att busa i snön, ett litet tag. Nu sitter vi och kollar på film och myser inne i värmen. Pratade nyss med Kim och vi planerar att åka till Ysjö imorgon, det blir bara en natt men det kommer bli så uppskattat iallafall. Kimman, en cosmopolitan och en öppen eld. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0