23 Januari

En fredag med Marlene och Sandra, jag bjöd på trerättersmiddag, vi spelade lite spel och pratade massor. Älskar att skratta ihop med dom. Och jag skulle kunna prata i hur många timmar so helst med dom. En lugn lördag och e liten förfest hos Simon på kvällen, men jag var trött och ville inte festa så jag var nykter och åkte hem tidigt. En lugn söndag som jag avslutade med Kimman, vi åt middag och gjorde abslout ingenting mer och ändå flög timmarna förbi. Så skönt att inte föra något, bara prata och ta det lugnt. Idag har jag har jag ätit middag hos Emma med henne små söta tjejer. Så roligt. Och sedan åkte vi ner och tränade. 30 minuter spinning + 30 minuter core. Vi var väldigt mör i kroppen efteråt. Men det känns så skönt att ha kickstartat träningen! Det var långt infrån sista gången. Jag har tränat regelbundet nu i någon vecka men det var bara lite lätt på gymmet, inget på den här nivån. Det känns iallafall så jäkla skönt och jag är nöjd. Livet känns bra just nu och jag känner mig redo, redo för det mesta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0