1 Januari 2017

Jag firade in det nya året med en dunder förkylning och spenderade tre dagar i soffan. Men efter en och en halv dag i soffan sminkade jag till ansiktet och drog på nyårsfest med Kim och Robert. Ett lungt nyårsfirande med en massa främlingar. Jag frågande Kim och Robert om deras år, vi dansade lite och fick en privat pianokonsert. Första dagen på det nya året började jag med att göra en varmsmörgåstårta, sedan blev det soffan och filmmys. På kvällen kom mina älskade apor hit och vi fick umgås en sista gång innan Julia åker tillbaka till Umeå. Så underbart att vara alla tre igen, saknar det så mycket. Prata om allt och inget, och bara skratta åt gamla minnen. En lugn och bra start på året, precis som det ska vara. 
 
En bild från nyår och en gamla bild från en annan fantastisk kväll med mina brudar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0