25 September

Jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen efter lunginflammation och febern. Jag har haft en toppen bra helg. Jag hade semester i fredags och spenderade hela dagen med Gottfrid, så underbart och mysigt. Vilken liten ängel. Fredagkväll var jag med Anton och det var som alltid lika mysigt. En mycket  välbehövlig och bra lördag med Jossis, middag på Saffran, update om livet, vi planerade en resa till Ysjö och vi pratade om hur hon ska inreda sin nya super fina lägenhet. Och idag har jag varit med Kimman, shoppade dom finaste ljusstakarna på indiska, fikade och spelade biljard. En alltid lika rolig dag med Kim. Förutom det har jag hunnit sminka mycket, skönt att ha hittat tillbaka till det intresset. En mycket bra helg. 


Bilder från i helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0