18 September

Återigen har det gått en månad sedan jag bloggade. En månad som jag till största del varit sjuk under, åkte på först en sjuk ryggvärk, sedan hög feber i flera dagar och till sist lunginflammation. Så efter att ha varit i typ karantän i tre veckor så har jag hunnit med lite roligt också. 

Igår var det dop för min gudson Gottfrid. Jag är stoltast i världen åt att vara Gudmor till en sån fin och underbar liten kille. Så igår var det dop i Hässjö kyrka och med fika efter. Super fint och super mysigt. Jag sa några ord i kyrka och det är något jag vill föra vidare även här. Några visdoms ord min morfar en gång sa och något jag kommer ta med mig resten av livet: 

"Man skall ta vara på varandra och den tid vi har, för en gång finns bara minnen kvar." 

Lite bilder från dopet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0