25 maj - Nytt, spännande och uppfriskande.

Är nu hemma efter en fullspäckad jobb dag med otroligt mycket nya intryck. Börjar dagen med att jobba på ett nytt ställe med nya personer. Så himla roligt har det varit. Sedan åkte jag till en middag med mitt framtida sommarjobb, ännu fler nya personer. Mycket roligt att få träffa alla och få chans att prata. Vikarierna jag kommer jobba med, personalen och att få se hur personerna bor. Det känns fantastiskt inför sommaren. Plus en inbokad arbetsintervju på det. Detta räknas som en makalöst bra arbetsdag. Spännande, uppfriskade och så roligt har det varit. Sitter nu trött, nöjd och mycket lycklig i soffan och tar in allt. Tack för denna dag. Och tack för att jag har världens bästa jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0