22 maj - När livet har sina ljusa stunder

Livet har verkligen sina ljusa stunder och denna helg har varit en sådan. En helg då jag helt och hållet mått bra och bara njutit av livet. En fredag med syrran, Kalle och Gottfrid. God mat, besök av Kalles bror och hans familj, och sedan avsutades kvällen med skräckfilmen the Boy. Det var länge sedan jag var med syrran och Kalle så det var otroligt mysig och behövligt. Lördagen började med att jag var barnvakt till Gottfrid, vi tog oss en härlig promenad och myste på. Obeskrivligt hur mycket man kan tycka om en person som kom till världe förr tre veckor sedan, Sedan lunch med syrran och Kalle innan jag åkte och träffade Kajsis för en runda på Birsta, vi insåg att vi kommer hinna bli övertaggade och hinna explodera innan vi ens tagit oss till Barcelona i augusti. Sedan träffade jag Kim och Julia, vi åt middag och fruktsallad samt satt i Kims kök och pratade i sju timmar om precis allt och ingenting. Jag är så obeskrivligt tacksam över dom två, jag vet inte vart jag skulle vara i livet om jag inte hade dom två. Vi hade en helt fantastiskt kväll och det var precis vad vi behövde. Helgen fortsatte i samma mysiga stämmning och söndagen spenderade jag med Anton. Hemmafix, en till sväng till Birsta och fika på Espresso House samt som alltid när man är i stan en sväng in på hemmakväll. Helt underbart. Helgen har bara flygit förbi och kan den göra annat när man har varit med så många fantastiska personer. Den här helgen har varit väl behövlig och har gett mig mycket energi och glädje. Jag känner mig nu lugn, lycklig och förväntansfull på framtiden av många anledningar. Love life, live life. 
 
 
Mina soulmates. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0