11 maj 2016 - Update från livet

En lång paus på bloggen trots att jag gjorde ett löfte till mig själv att jag skulle bli bättre på att uppdatera. Men livet kom i mellan. Både det onda livet som att pappa än kämpar hårt för att må bra i vardagen och jag har ett jobb som jag älskar men som på slutet har tagit mycket av mina krafter, men även det goda livet som att umgås med mina älskade vänner och familj, att sätta färg på veckorna med hjälp av biobesök, middagar, utgångar och mysiga hemma kvällar och att lära känna nya personer. Jag har under dessa mpnader också bokat in en framtida resa till Barcelona med Kim och Kajsa, det kommer bli så underbart. Men det bästa av allt är att efter 42 veckor och tre dagars vänta så har äntligen Sandras bebis sagt hej till världen. Nu har vi en liten Gottfrid i familjen som har tagit hela världen, och framför allt mosters hjärta, med storm. 
 
Gottfrid Brunnstörm 
 
Livet känns nu spännande och roligt, förutom pappas sjukdom då, och jag ser framemot att se Gottfrid växa upp och hur sommaren kommer att bli. 
 
Vi hade den mest fantastiska helgen, riktig sommarvärme redan i maj. Söndagen var helt och hållet fantastisk. Shortsen och bikinin är på, solen stekte och familjen jobbade tillsammas på gården och och avslutade dagen med att laga mat tillsammans på pappas nya grill. Vi pratade om minnnen från Kroatien och börjat prata om att åka dit igen, nästa år. En lika bra kväll som dag blev det också. Jag har så många fina människor runt omkring mig, jag är en lyckligt lottad tjej. Början av denna vecka har fortsatt lika bra, med födelsedagsfirande, städning, en alltid lika bra kväll med Kimman.
 
Nu när sommarvärmen börjar avta igen tänka jag lägga upp lite bilder från Kroatien för att pl¨ga min själv lite och minnas hur fantastiskt vi hade det där 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0