7 juli - här kommer alla känslorna

Efter att ha jobbat väldigt intensivt i två veckor och jobbat lite väl många timmar så hade jag äntligen tre dagars ledigt i början av veckan. Tre dagar som jag spenderade med honom, och familjen. De sägs att tiden går fort när man har roligt och det stämmer bra. Tre dagar flög förbi i en väldig fart, lite fortare än vad som egentligen kanske önskas. Skulle vilja ha fler sånna där lediga dagar, dagar fyllda med massa leenden och skratt. Jag mår så bra när jag är med honom, och när jag är med familjen så detta var helt perfekt. Höskörden är också igång nu, det gör mig stolt att se syskonen eller Kalle ner på åkern i traktorn och sommarkänslorna sprider sig i luften. Imorgon ska jag träffa mina apor och det ska bli så roligt, längesedan vi sågs nu. Live life. Love life. 

Bilder från en bättre måndag tagna av min syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0