15 juli - Mina apor




Mina apor och soulmates 


Sista kvällen jag fick träffa mina apor, mina soulmates, innan Julia flyttar till Umeå för att plugga. Jag kan inte förstå att vi inte längre kommer att träffas regelbundet, våra filmkvällar, våra festkvällar och alla kvällar vi bara sitter och pratar. Det känns väldigt tungt och jobbigt. Men jag är självklart glad för Julias skull. Kommer sakna min vän så himla mycket. 

Men vi avslutade detta med en mycket bra kväll med fantastisk middag på E-street, efterrätt på donken och en massa skratt och snack. Och vem kunde gissa att kvällen skulle sluta med fyrverkerier? Som vanligt tog vi massor av bilder som jag tänkte lägga upp imorgon. En underbar kväll med fina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0