Take me to Middle Earth

Jag har haft en väldigt skön ledighet nu efter nyår, jag har gjort något som jag velat göra länge men inte haft tid med: att inte göra något speciellt överhuvudtaget. Jag har kollat på Supernatural, myst med djuren, börjat städa bort julen i lägenheten, bakat och bloggat. Men det bästa med hela helgen är att jag avslutat varje kväll hemma hos syrran med the Hobbit och fruktsallad. Ikväll ska vi se sista filmen. Det är verkligen bästa filmerna i världen, då räknar jag med Lord of the rings också. Peter Jackson vet vad han håller på med. Jag önskar att man kunde få vara en del av Middle Earth för ett litet tag. Filmerna och den världen är så magiska, vackra och spännande. Det finns inget bättre sätt att starta året på än att försvinna bort till Middle Earth ett tag och glömma verkligenheten. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0