2016 - Årets första dag

Efter ett väldigt blandat och upp och ner år så var jag väldigt taggad inför nyår, en nystart med det här nya året. Jag hoppas att det här året kommer att bli bättre, jag orkar inte med nå mer motgångar och sjukdomar. Jag brukar inte vnligvis se nyåret som en nystart, mer sommaren som är en nystart, men iår känns det som så. 2016 så vill jag må bra och jag vill att alla i min familj ska må bra och lika så att mina vänner ska må bra. Jag hade ett väldigt fint, roligt och bra avslut på 2015 och en bra början på 2016. Fyverkerier, musik, dans, öl, skratt och berättelser från 2015 och förhoppnningar om 2016 och några vänner, så himla bra. 
 
Årets första dag. Det har varit en väldigt bra dag, en lugn och härlig dag. Spenderat mycket tid med syrran oh kulan, först handlade vi mat, pratade om året som varit och hur vi hoppas att framtiden kommer bli, vi gjorde och åt middag tillsammans, lyssnade på låtar som påminnde oss om 2015, skrattade och bara myste. En djurrunda och sedan blev det the Hobbit - en oväntad resa, och agnetas nyårskarameller och fortsättning på the hobbit. En perfekt dag. Hon är för underbar hon, systern min. Så tacksam för henne.   
En bild från nyårsafton. Mårten är bäst på att ta groupies hahah. 

Hoppas alla hade ett bra avslut på 2015  och kommer få en bra fortsättning på det nya året. 

GOTT NYTT ÅR! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0