17/1 - " I was here, I lived, I loved "

Tillbaka hemma igen efter en lugn helg i Ysjö med mamma och pappa. Det känns skönt, jag är nu lugnare i sinnet och känner mig mer koncentrerad. Jag är nu mer redo för en jobbvecka. Jag måste njuta av varje dag jag får vara där. I helgen har jag äntligen fått köra min skoter i den vackra vinter miljön. Ätit god mat, druckit whiskey och somnat tidigt. Jag har fått umgåtts oc bara njutit av sällskapet av två av dom som står mig närmast till hjärtat, långa konversationer, minnen från förr och råd om framtiden. Något som de senaste jobbiga åren har lärt oss är att njuta av livet och göra det bästa av det, vilket är precis vad vi har gjort i helgen. Vi avslutade helgen med en familjemiddag hemma hos Sandra och Kalle, tillsammans med brorsa och hans famlilj. Perfekt avslut på en underbar helg. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0