" But the Trucker's Hitch, I just don't understand "

I fredag var kvällen som jag, Kim och Julia väntat på så länge, vår drinkkväll! Efter tt vi kom hem från Kreta så fick jag en drinkbok utav Julia, där hon hade markerat ut vilka drinkar vi drack på kreta och vilka drinkar vi ska dricka. Så igår hade vi vår drinkkväll. Så mysigt och så roligt att blanda egna drinkar. Vi tog mycket bilder så här kommer en bildbomb!
 
Julias standard plats i Kimmans rum
 
Första drinken in the making
 
hahah, men det gick lite fel 
 
Första drinken, After Eight. 
 
Middag, vi körde på fylle käket innan vi ens börjat dricka. 
 
En liten fläck från den lilla olyckan. 
 
Kimman kokar sockerlag och blåser ballonger på samma gång
 
Krossar is till våra Appel Mojitos 
 
Andra drinken, Appel Mojito. 
 
 
Vispar grädde till drinken Blow Job
 
Tredje "drinken", Blow Job.
 
Fjärde drinken, Collins.
 
Jag och Julia gjorde denna drink som en tribute till Collin som jobbade i en bar på Kreta. 
 
 
Femte drinken, Kamikaze. 
 

Godaste shoten någonsin, B52
 
Jag tycker om dom här tjejerna så himla mycket! Vad skulle jag göra utan dom? Mina tjejer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0