30 april/1 Maj 2015 - I wanna dance all night long

Kan inte förstå att det redan är Maj, så mycket kul kommer att börja hända nu, ett långvänga besök, en utomlandsresa, ett bröllop, en möhippa, inskolninng på nytt en till arbetsplats. Galet mycket roliga saker, är så förväntansfull och spänd inför denna vår/sommar. 
 
Men livet är fruktansvärt bra redan nu, jag har haft en två dagars på krogen denna långhelg. Två totalt olika kvällar men båda otroligt roliga! 
 
Torsdag - 30 April 2015
 
En väldigt rolig kväll med nya människor, Julia presenternade två av hennes kompisgrupper för varandra och jag tyckte att vi hade fantastiskt roligt ihop och liksom funkade som ett stort gäng. Förfest hemma hos Kim, med sällskapsspel, glowsticks och musik, samt en massa skratt. Sedan tog vi taxin in till stan där vi gick in på Avey för att se Medina, tog nån shot och dansade! Träffade folk och bara gick runt och hade kul. 
 
Efter jobbet blev det en snabbdusch, sedan sminkade jag och fixade håret på mig och Hanna. Alltid lika roligt med våra pre-preparty. Musik och styling, så himla roligt och man är alltid lika förväntansfull inför vad kvällen ska bjuda på. 
 
Vi spelade sällskapsspel  - När då då och Med andra ord, finns det något roligare och bättre sätt att lätt break the  ice och lära känna folk på? Så mycket skratt!
 
Sedan tog vi fram dom finaste drinkpinnarna i hela världen, påfåglar, haha. Kim fick dom i present utav oss tjejer när hon fyllde 20, dom var så söta! 
 
Julia och hennes kille Mårten - kaske världens sötaste par hihi. 
 
Vi tycker om att gå all in när vi ska göra något så såklart skulle vi ju använda oss utav glowsticksen som Kim fick utav oss i 20 årspresent. Det är roligt med detaljer, sånt förgyller.  
 
Godasten shoten någonsin - B52 tror jag att den heter haha. Har blivit lite utav en tradition för mig och Kim när vi går ut på krogen. 
 
En riktig såndär ful/söt bild, men jag tycker att den var så mysig. Bilden är fylld med kärlek och lycka.
 
Dansgolvet. Jag älskar verkligen att dansa och skulle kunna göra det hela nätterna om jag fick. Synd bara att folk fan är galna så fort det är livemusik som spelas, och min klostrofobi hjäler inte då. Så vi gick omkrong mycket och hittade på lite olika busiga saker, men det var rå roligt. 
 
Sedan avslutade vi kvällen på bästa sätt, nu var jag väääldigt trött men nöjd med kvällen.
 
 
Fredag - 1 Maj 2015

Vad som skulle bli en lugn kväll hemma hos Jossan, men pizza och sällskapsepel slutade upp på Oscars dansgolv. Jossan och jag käkade pizza hemma hos henne, pratade om allt och inget. Vi lyssnade på bra musik och kände hur det började ryka i dansnerven. Vi bestämmde att Alicia också skulle komma över och nu hade vi blivit rikigt danssugna. Så när Alicia kom fråga vi om hon ville dansa och hon hade haft precis samma känsla. Så vi hörde av oss till Jonna och sedan gjorde vi oss i ordning på Jossans uterum, lyssnade på musik, prtade och bjöd med en till person. Vid tolv tiden drog vi in till stan, betalade 50 kr för intädet till Oscar, tjejerna köpte drinkar (jag körde) och sedan dansade vi. Åh, vad jag älskar att dansa. Det var framför allt jag och Alicia som dansade men det var så himla roligt. Och det var rolit att vara nykter för då såg man alla andra dansa. Åh, blir alldeles lycklig i kroppen. Att dansa till rikigt bra musik måste ju vara en av dom bästa känlsorna i världen. Kvällen slutade sedan väldigt roligt och på ett sätt som får min mage att värka av skratt. Jag aldrig kommer adtig att glömma där där kvällen, Jag älskar spontana utgångar! 
 
 
Livet, jag älskar verkligen livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0