I will look back at this part of my life and smile

Det känns som att jag inte skriver om något annat än om hur bra jobbet och livet är. Men det är så sant. Det känns som att sedan jag slutade skolan så föll alla bitar på plats. Juni 2014 och framtill nu har varit den bästa perioden i mitt liv. Har aldrig mått bättre. 

Måste återigen få skriva om hur bra mitt jobb är. Har haft en av de bästa dagarna hittills på jobbet. Två dagar på mitt absoluta favorit ställe och det ställe jag känner till bäst och själen ler stort. Underbart att få ge ut så mycket kärlek och få tillbaka lika mycket. Efter jobbet åkte jag till stan för att träffa Julia och Kim, äntligen! Middag och fika på stan, massa prat och skratt. Vi pratade dagens problem, minnen från förr och planer för framtiden. Så. Himla. Mysigt. 

Som vanligt pratade vi om Kreta, det var verkligen något speciellt med den resan. Och vi kollade igenom Julias bilder, åh magvärk av tanken. Så många känslor. Tänkte visa två av dom, två som ligger mig varmt om hjärtat. 

En rockbar som vi tillbringade mycket tid på, två av de absolut mysigaste kvällarna i mitt liv. Det pratades känslor, sånger sjöngs och bilder togs. På bilden sitter vi och kramas och gungar till låter Nothing compares to you, och sedan den stunden har jag och Kim älskat den låten. 


Bästa stället att vara bakis, sliten och trött på: Kretas stränder. En väldigt trött Kim och en överdrivet glad Tessan. Minnas allt kristallklart i huvudet. Här är vi på den underbara rosastranden Ellafonissi, en dagsutflykt som vi gjorde. 

Imorgon ska jag dra vidare till Ysjö med Jossis, som hon har väntat. "Hela livet" enligt henne själv. Hahah, hon är för go. Men imorgon är det äntligen dags! Som sagt livet är alldeles underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0