" I set my body on fire so I could be free "

Livet har ett väldigt skönt flow just nu. Just nu fantastiska jobbveckor, har sån himla tur som får jobba såhär mycket. Sedan otroliga helger med familjen eller kompisarna, som denna helg: Fredagskvällen såg vi, som i jag, min familj och mormor, Jill Johnsson på Tonhallen, lördag morgon jobbade jag på gården, lördag eftermiddag spenderade jag med Kimman och lördagkväll med Jossis. Söndag jobbade jag på gården hela dagen, trönade lite och avslutade denna helg med att se Micke och Veronica på bio (pappas julklapp från mig). 
 
Måste passa på att skriva lite mer om lördagen och vilken otrolig tur jag har som har så himla underbara vänner. Jag försöker att uppskatta varje minut av livet, leva varje dag och ta vara på varje minne. Man ska inte ta något förgivet. Jag är evigt tacksam för att jag har fått vänner och familj som alltid finns där för mig, som alltid stöttar mig och som gör livet värt att leva. Utan er vore livet inget.
 
Tack Kim för att jag fick kolla igenom alla dom där bilderna med dig, att jag fick skratta och bara tänka tillbaka på allt galet vi gjort tillsammans. Tack så mycket Jossis för en mycket mysig kväll, late night conversations är dom bästa och tack för att du så länge velat häga med till Ysjö och äntligen ska få göra det. Hur kan jag ha sån tur att jag får vara med två av de bästa människor jag någonsin mött på samma dag och bara njuta av livet, på olika sättt, med dom båda? Livet är något mycket vackert. 
 
Kim, jag, Jossis och Jonna på nyårafton 13/14
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0