Summer of 2015

Det är över en månad sedan jag blogga sist, och det gör mig ledsen. det här är som min dagbok, mina tankar och vad jag tycker om att gå tillbaka i arktivet och titta. Men jag har haft så himla mycket att göra dom senaste månaderna, sedan i maj har det varit något hela tiden. Men den här sommaren har varit helt fantastisk, så otroligt rolig och helt underbar. Min syster har gift sig, jag har gått på bio väldigt många gånger, ätit ute flera gånger i veckan, varit på en loppis utflykt, lärt känna nya människor som jag hoppas att jag kommer fortsätta hålla kontakten med, sett Jon Henrik Fjällgren (den grabben kan verkligen det här med musik), kollat på många sjukt bra filmer (the Theory of Everything!!), fotograferat med mitt bästa crew, planerat framtida resor och varit med alla mina fantastiska vänner och familj. Förutom det här så jobbar jag hela tiden, något jag inte uppskattar så mycket, men nu är det bara fem pass kvar. Imorgon fyller jag 20 år men jag jobbar 8-21 och hela gården står tom och det känns inge kul, som tur är så är mormor hundvakt så henne kommer jag iallafall träffa. Men på måndag har jag bjudit in till ett firande så det ska bli roligt. 
 
Fotograf: Josephine Wallin
 
Här är lite blandade bilder från Sandra och Kalles bröllop, Jossan lyckades verkligen fånga den där underbara dagen på bild. Alla bilder är så otroligt fina, hon är så himla duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0