" You're Playin' With Your Life, This Ain't No Truth Or Dare "

Denna helg har varit helt perfekt, precis som livet ska vara.
fredags hade jag en helt fantastisk dag på jobbet, det finns verkligen inget bättre än en riktigt bra dag på jobbet. Det får hela mig och min själ att le. Sedan åt jag middag med brorsan och hans familj och sedan pulka åkning i mörkret under den sjärnfylld himmelen. En av de mest magiska stunder i mitt liv. Sedan blev det bio med Kimman, Taken 3, julgodis och lycka. Jag var så glad över livet. 
I lördags var det en mysmorgon med Modern Family, sedan lunch med syrran och och Kalle och fika hos brorsan. Middag med Jossis, Jonna, Ebba, Pontus och Simon. En sjukt rolig klassåterförening med spel, alkohol och en selfiestick. Jag skrattade så mycket, det var roligt att träffa alla igen.
I söndags var det en utflykt på dagen, grillning, fyrhjulingar och bus på isen. Så mysigt. Jag hjälpte Hanna fixa hennes rum. Sedan avslutade jag dagen med mina bästa skräckfilms kompisar Simon, Niklas och Hanna, vi såg Badadook och As above so below, åt naturgodis och bär och pratade. Så roligt att vara med dom, dom är bäst. Ps. så är As above so below typ en av de bästa skräckfilmerna jag sett. Inte vidare läskig med såååå spännade. Sanctum och da Vinci koden goes horror movie. En perfekt Tessan-film. En helt fantastisk liv så man inte kan göra annat än att älska livet. 
 
 
Bilder från en fantastisk helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0