" Everything that's anything, starts out as a little thing "

Jag älskar verkligen mitt jobb. Det är det mest utveckland, lärorika och roligaste jag någonsin gjort. Att få jobba med personer som dessa är så fantastiskt, dom är bara äkta och helt och hållet sig själva. Verkligen inspirerande och underbart. Jsg känner att jag får tillbaka så mycket kärlek och värme, på ett sett som bara dom kan. Sen har jag turen att ha dom så många kollegor som bara är bäst. Att få höra: "åh, vad roligt att du är här idag!", "vi blir alltid så glad när vi får höra att du ska jobba" och "du är ingen vikarie, du är en av oss" får mig att vilja fälla en tår. Att veta hur mycket vissa verkligen uppskattar att ha mig där och vill ha mig tillbaka är en underlig med väldigt uppskattad känsla. Jag tycker om dom så himla mycket. Känner så mycket kärlek till detta. Det har inte gått en enda dag på et halv år då jag har haft den minsta lilla vilja att inte åka till jobbet, längtar alltid till nästa jobb dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0