25 years of love, passion and laughter

 
Igår avslutade jag mitt hitills bästa år med mitt hitills bästa nyår. Mamma och pappa firade att dom varit gifta i 25 år uppe i Höga Kusten, med god mat, mycket skratt och många danssvängar på golvet. Det var en helt magisk kväll. Jag tycker att min mamma och pappas kärlek är väldigt inspirerande, dom har varit tillsammans i 28 år och är fortfarande typ nykära. Jag älskar min familj så mycket och jag skille inte ha kunnat spendera årets sista dag på ett bättre sätt. Men höjdpunkten på hela kvällen var att se hur kul mamma och pappa tyckte att det var. Dom njöt så himla mycket. Mycket rörande var det att se. Dom förtjänade verkligen att släppa lös så som dom gjorde. Jag var själv nykter och körde och det var så värt det att få se mamma och pappas glädje. Dom sa att det kändes som att de gifte sig igen. Åh, kärlek till igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0