" What's going on in that beautiful mind? "

Fredag

Efter en fantastiskt bra dag på jobbet, var jag high on life så det var med spralliga ben och ett glatt humör jag drog vidare till Kimman efter jobbet. Jag hade längtat så länge efter att få gå ut på krogen och dansa loss, jag var taggad och redo to lose it. Började kvällen med middag på Max med Kimsan, sedan åkte vi till henne där vi började så smått dricka. Snabbt där efter kom Julia och Linn och till sist Hanna. Jag har så himla fina vänner. Vi pratade minnen, skrattade och tog kort. Vid elva tiden var det dags att åka in till stan och mot Aveny, nu var förväntningarna på den redan bra kvällen höga. Men ack vilken besvikelse när det inte var nå folk på Aveny, bara nedre våningen var öppen. Men lätt besvikna hjärtat gjorde vi det bästa av det genom att beställa drinkar, dansa och njuta av varandras sällskap. Men det var en rolig kväll med mycket fina vänner. 
 
Julia, det är en riktig pärla det. Kolla bara på henne! ;*
 
Lördag
 
Efter några timmars halv dålig sömn påbörjade jag och mina familj en helg full av städning, vilket var både roligt och väldigt välbehövligt. Men måste dock erkänn att mamma och pappa var lite mer effektiva, då jag med jämna mellanrum behöve vila, hahaha. Efter en shoppingtur till Birsta och middag med familjen så åkte jag hem till min finaste Jossis för att bubbla ute i snön. En väldigt mysig och uppskattad kväll med den bästa Jossan i hela världen. 
 
 
 
Söndag

Spenderade denna dag med mina sötnosar, Lilly och Arvid. Det finns ingen som kan förgylla livet på samma sätt som dom gör. Vad skulle jag göra utan dom? Vi var ute i timmar och skottade snö, busade omkring i snön och matade djuren. Åt pizza i stallet, fikade i pannrummet och middags på Big Boy. Vi avslutade kvällen genom att alla samlades runt mormors öppna spis. Familjen betyder verkligen allt för mig. Jag tänkte göra ett inlägg om den här söndagen, då ni får se hur en dag på Stolpås kan se ut. En helt fantastisk dag och det bästa avslutet på en till alldeles underbar helg. Livet är bra jävla vackert. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0