It's like a dream, no end and no begining.

Livet är så himla fantastiskt!  Har haft ännu en underbar helg. Fredagen med hemgjord pizza, tre fina vänner och intressanta konverastioner. Lördagen shoppade jag och syster, åt tre rätters middag och sedan avslutade jag dagen med Kimman på bion, vi såg American Sniper (SÅ BRA). På söndag planerade jag och systern mycket viktiga grejer inför sommaren. Jag känner mig så hedrad att få vara en sån stor del av det här. Och sist men absolut inte minst så skypade jag med min älskade London-bo.
 
Nyss kommit hem från träning, ätit fantastiskt god mat efter en mycket bra dag på jobbet. Ser fram emot en vecka fynd med jobb, födelsedagsfirande och ett avslut uppe i Ysjö.
 
 
Lite snapshots för januari/början av februari. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0