Even though I know it can't be us I'm not sad, 'Cause you're simply the best thing I never had

 
En kväll jag sent kommer glömma och den bästa förfesten, den absolut bästa. Vi dansade, sjöng (eller ja, skrek) och bara levde livet. GIRL POWER. Det finns inget roligare än att bara släppa loss med folk som är precis lika galen som än själv. Mina bästa party brudar. Den förfesten innehöll enbart kärlek och lycka. 
 
Med alldeles för hög förväntningar drog vi sedan in till stan för att se Hoffmaetro, natten blev långt ifrån som vi tänkt oss. Men efter en rolig bilresa hem och med en svettig Hoffmaestro handduk i handen var jag ändå nöjd. Jag har verkligen fantastiska kompisar och den där förfesten kommer för alltid vara en av dom roligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0