" Jag vill inte tänka på refrängen "

Dom senaste veckorna har varit så himla bra. Mitt hjärta ler och mitt humör har aldrig varit bättre. De senaste månaderna har jag uppskattat och älskat mer än någonsin. Hela det senaste året har varit så fantastiskt bra, jag vill inte att det ska ta slut. För två veckor sedan spenderade vi vår sista kväll på Kretas varma gator, helt sjukt vad tiden går fort. Men jag älskar livet. Nu är hösten här och det får mig att älska livet ännu mer. Denna sommar må ha varit helt perfekt men hösten har en charm som är svår att slå. 
 
Men Kreta är något jag inte kan sluta tänka på det är typ det roligaste, skönaste och bästa veckan någonsin. Jag sa i våras att studenten var det bästa någsonsin, sedan i sommras att Bråvalla var och nu på hösten att Kreta var. Men alla dom tre sakerna är de bästa som hänt mig typ, men dom har varit roliga på helt olika sätt. Men det var något speciellt med Kreta, det var mer vuxet samtidigt som ansvarslöst, det var skumt samtidigt som det var magiskt, det var galet samtidigt som det var lugnt. Det var helt enkelt tre vänner som släppte lös, lärde sig norska och utforskade livet som unga vuxna. Bästa någonsin iallafall, älskar mina två tjejer. Den resan fick mig verkligen att inse vilka fantastiskt bra vänner dom är, dom bevisade på fler än ett sätt. Och det glädjer mitt hjärta att dom två är mina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0