" Det får inte ta slut, jag vill inte tänka på refrängen nu "

De tre senaste åren har jag skrivit: "den här sommaren har varit den bästa!" Och det är samma sak i år, aldrig har jag haft roligare. Jag älskar livet, uppskattar det och lever mer än jag någonsin gjort. Jag känner mig mer genom lycklig nu. Jag har bil, lägenhet, ett jobb (vikariat) jag älskar, studenten, Bråvalla, Kreta, alla kvällar med mina vänner, alla fester, allt nytt folk. Allt har varit bra typ. 
 
Kollade precis tillbaka i arkivet på bloggen och juni 2013 känns som flera år sedan. Så mycket har hänt och förändrats sedan då. Herregud... Livet är så spännande, ovissheten om hur framtiden ser ut och att allt ständigt förändras, utvecklas och hur man växer som person. 
 
Studentbalen
 
Jonna's birthday
 
Brolle
 
Orsa
 
Suger Skull

Mösspåtagningen
 
 Studenten
 
 
 
Grönviken 
 
Bästa Bråvalla
 
Oscar's Birthday
 
Kreta 
 
Tjejkväll
 
Simons fest
 
Hösten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0