Soon it will all be over

Fyra uppgifter, knappt fem skoldagar och lite över tre veckor totalt, det är vad jag har kvar av mina TOLV år i skolan. Fyra små skoluppgifter är allt jag har kvar och jag har bestämt mig för att vara helt klar tills på tors, sen är det slut. Inga mer läxor. Jag har en lektion både imorgon och på onsdag, ledig tors och fre, har sovmorgon tills tolv på måndag och en vanlig lektion på tisdag och en lektion på onsdagen innan själva mösspåtagningen. Detta skrämmer mig samtidigt som det pirrar i hela kroppen. Jag mår illa samtidigt som jag vill skrika av lycka och lättnad. Balen och mösspåtagningen är nästa vecka, vilket innebär slutet av mina skolår. OMG, är allt som finns att säga. 
 
Men nu är det bara att njuta innan det är över, för detta är något jag kommer att sakna. 
 
Jag och mina bäbes förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0