Inga ord kan beskriva dessa känslor

Två dagar har redan gått. Avklarade sista lektionen i måndags, känns obeskrivligt. Jag förstår inte att det är sant, känslorna har inte riktigt kommit än. Har jobbat hela dagen och avslutar med att förebereda inför morgondagens stora vilda bravader. Den typ viktigaste och roligaste dagen på hela skolatiden: Mösspåtagningen! Det kommer bli fruktansvärt kul, jag är nervös och pirrig i hela magen. Har varit borta i huvudet av stress hela dagen, vill bara sova hahaha. Men nu måste jag packa det allra sista, för imorgon då jävlar smäller det. Känns helt galet, vet inte vart jag ska ta i vägen.  Jag sitter nu och pratar och planerinar inför morgon dagen och jag tror att vi alla är i samma chock och glädje, går verkligen inte att besrkiva hur det känns.
 
Eller som min fina vän jossan beskriver det: " Vill så gärna att dessa känslor ska vara förevigt. Studentkänslorna. Pirrigheten. Spänningen. Lyckan. Mösspåtagning imorgon och skulle kunna ta en shot till frukost, typ. Tror det kommer att bli en megagrym dag. Åh, låt den gå långsamt " Varje ord är sant, man vet inte hur man ska hantera dessa känslor!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0