" I know if I go, I'll die happy tonight "

Två saker existerar i mitt huvud just nu: Studenten och Festival (Bråvalla). Går inte att tänka på annat, har prov imorgon men tror ni att det går att plugga. Hahah, gud, jag fick en rysning där. Det är iallafall 8 dagar kvar i skolan för min del. Totalt, Någonsin. Förevigt. Min tolv år i (den nästan obligatoriska) skolan är slut. Kaput. This is the end, there is no more. Åh, ångest fylld glädje. Har börjat planera inför den stora dagen. En månad och en dag kvar nu. AAAAAAHHHH!!
 
Bråvalla blir jag bara mer pepp inför ju mer jag tänker på det. Sitter och lyssnar in låtarna nu. Åh. Har iallafall hittat det typ snyggaste håret jag någonsin sett och finaste festival looken ever. Vanessa Hudgens levererar en sjukt snygg boho-look: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0