" I believe in simple happiness, and I believe in avoiding waste "

 
Mammi fyller år på lördag, men vi firade henne igår för hon är i Stockholm nu, Familjen, tårta och dukning av mig, samt god mat och fina samtal. Älskar min släkt, älskar min mamma och älskar bara alla våra familjestunder. 
 
Jag vill gärna hinna blogga nu för tiden, men dagarna bara flyger förbi så jag hinner inte med mig. Studentfesten var iallafall förra helgen. så kul och så kontigt. Sedan blev resten av helgen lugn, tvugen att ta igen mina få timmar av sömn. Studenten närmar sig med jätte steg och jag känner en stor skräckblandad förtjusning, men är mest rädd. Imorgon är det helg igen och jag ska hinna träffa några vänner jag inte sett på ett tag, äntligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0