Studentbalen och 100årsfest

Lördagen bestod av två partaj, först studentbalen och sedan Sandra och hennes vänners 100årfest. Det var roligt att klä upp sig och att se alla uppklädda personer på södra berget. Jossis, min typ älsta och bästigaste vän, var min dejt; kan man ha en bättre dig en så med sig till studentbalen? Nej. Jag satt med jossis, jonna, pontus, my och oscar, och det var roligt att sitta och prata och mysa med dom. Men det var lång väntan och världens sämsta komiker. Mina förväntningar var långa och dom är varken bättre eller sämre nu, men jag ångrar inte att jag gick. Kändes som en viktig sak att göra sista året på gymnasiet.
 
100 årsfesten däremot slog balen hundra gånger om, det var så inihelvete jävla kul. Bästa partyt på länge. Jag dansade och dansade och dansade. Jag dansade med syskona, så himla kul. Älskar dom båda så mycket. Med  Kim och sedan Hanna var också med, samt med massa andra roliga personer där. Älskar att träffa nytt folk. Det var så roligt att komma gående där bland alla gamla hus på norra berget och se alla utklädda personer, det var som att åka tillbaka 100 år i tiden, vilken var meningen. Dom gjorde verkligen ett sjukt bra jobb. Vid fura tiden kom jag hem, solen var påväg upp och jag skulle gå och lägga mig för jag började jobba elva dagen efter, haha
 
Innan balen, alla fixade och fina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0