let's go on a familytrip

Efter en vecka utan sömn har jag äntligen sovit igen lite timmar. Fest och en jävla massa jobb har den senaste veckan bestått av men den har varit så bra, jag älskar att jag vuxit upp och livet känns verkligen spännande och nytt just nu. Nu är jag alldeles strax fördig packad inför vår lilla familytrip. Blir borta tills på söndag, men det ska bli så skönt. Planerat sedan länge att jag ska ta det lungt helgen innan studenten. För nästa vecka då jävlar smäller det och firandet kommer gå på högvarv!!! Men först ska jag vara med mamma, pappa, Lilly, Arvid, syrran och Kalle nere i Orsa och kolla på björnar. 
 
Jag och klassen (Mirlinda bakom kameran)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0