2013 i ord och bilder - part II

Maj 
 
Skolan höll på att knäcka mig totalt, jag var totalt förstörd av sorg och det gick inte en dag då jag inte satt och grät i timmar. Alla i familjen kämpade vi för att komma tillbaka på fötterna. Vissa av er tror säkert att jag överdriver, men min familj och släkt är väldigt tajta. I slutet av denna månad kom nästa chockbesked då farfar blev diagnoserad med en allvarlig cancer i halsen. Men maj hade många fina studer också. Ewa och My's 18 årfest var en av dom, en helt galen kväll som är en av de bästa fester jag någonsin varit på. TJejerna förade själva med lekar och drinkar innan killarna och resten av folket kom och festen drog igång. Så himla smart. Jag åkte till huvudstaden för andra gången, denna gång med mamma, pappa och Lilly. Det var helt fantastikt. Vi gick på gröna lund, vasa museet och bara njöt av att komma bort ett tag. Jag gick på cirkus två gånger med Sandra, Kalle och Lilly. Jag sprand även vårrust.
 
 
 

 
Juni 
 

Sommarlovet kom och jag kunde andas igen. Det var med ett stort leende på läpparna och ett stipendium i handen som jag kollade på studernterna och tänkte att nästa år är det min tur. Jag började se klart igen och jag började leva igen, men jag såg nu välrden med nya ögon. Jag hade mycket roliga saker framför mig och jag började så smått le på rikgt igen. Jag firade midsommar tre gånger, med tjejerna i spikarna, sedan med jossan, ewa och hanna hemma hos mig och tills sist med familjen i Ysjö. Då jag bland annat kollade på Brolle och hmnade i mitt första bråk då jag faktiskt ville slå en främlig i ansiktet med en knytnäve. Hahaha, rolig historia nu efteråt. Jag åkte till Bråvalla och hade de bästa 2 och en halv timmarna i mitt liv under Green Days konsert.
 
 
 
 
 
Juli 
 
Nu började festerna, utekvällarna och musiken. Sommarlovet tog start på riktigt. Fyra fantastiska dagar på gatufesten med Kajsa, Julia och Jossan. Älskde gatufest, vi hade några fantastiska år tillsammans innan det tog slut.  Sen fyllde Nellie år och då blev det 18 årfest i Hassela, sen fyllde Oscar år och det blev 18 årsfest och till sist fyllde jag år och då blev det 18 årsfirande x3. Det var en jävligt rolig månad.
 
 
 




Augusti
 
Augusti fortsatte också med Gyllene Tider, fester och sommar. Jag campade på spikarna med girlsen, gick på konsert,blev bjuden på spa av mina andra tjejer, gick på biodejt med min fina vän sonja och såg känn ingen sorg. Sonja fyllde år, Jossan fyllde år, jossan firade jag i tre dagar. Hemmafest, krogen och spa igen. Kalle flyttade hem till gården, jag och Jossan blev typ oskiljaktiga haha och farfar kom hem efter en sommar på sjukhuset. Cancern var besegrad. Skolan började tyvärr vilket betyder stress, läxor och sista året. Det är med en skräckblandad förtjustning jag går igen de två sista terminerna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0