2013/-14 - HAPPY NEW YEAR!

Min blogg dog där efter jul, men min laddare till datorn gick sönder och jag har varit uptagen med att njuta av livet så shit happens. Jag hade ett väldigt fint avslut på ett jobbigt år med underbara vänner igår. Middag hemma hos Ebba med spel och dans. Sedan raketer i hamnen, skålar på tolvslaget och uppslrapade knän och som slut på kvällen sov jag, jonna och pontus hos jossan. Kan inte bli mycket bättre än så. Sjukt rolig kväll som jag inte kommer glömma i första taget. Livet har verkligen sina fina stunder som värmer i hjärtat.
 
 
DÅLIGA bilder på mitt smink men jag hann inte med att ta några bättre. Fick även äran att sminka Ebba, Kimman och Jonna. Mina fina vänner. 
 
Älskar bilden, älskar kvällen och älskar mina fina vän. 
 
Lite bilder som Jossan tog under kvällen, 
 
GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0