JAMES ARTHUR at Klubben, Stockholm - 21 Februari 2014 (Day 1)

Det var med sorg i hjärtat jag vaknade hemma i min säng i morse. Jag vill bara ner till Stockholm igen, se bästa James Arthur igen, gå på Stockholms gator i solskenet igen, äta all god mat och bara vara med Kim igen. Det är den absolut bästa helgen, allt var helt perfekt. Denna obeskrivliga helg kommer jag att minnas länge och jag tror inte att någon konsert kommer att slå hans, GALET BRA. Lyckan i våra hjärta, åh, Kim känner du längtan, sorgen, glädjen, magontet och kärleken med mig? 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Jaa, jag håller verkligen med!!! Det ska mycket till för att något ska slå denna helg!! James Arthur<3<3 #LOVE

2014-02-23 @ 18:39:54
Postat av: Tessan

Svar: Du Kimsan, vet inte om något kan slå detta? ;) så underbart jävla bra! Kommer leva länge på minnerna av James #LOVE

2014-02-24 @ 08:13:11
URL: http://www.theresengbergs.blogg.se
Postat av: Kim

Svar: Hahaha, jag är inte heller helt säker på det!! ;P Jag kommer också leva länge på detta helt klart! :D

2014-02-24 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0