Fantasy Makeup - Space vs. Statue

 
En skoluppgift vi hade nu i veckan. Vi ska nästa vecka göra en hel body make up och fick denna gång på oss 5 min att leta ispiration till hur den skulle se ut. Stressigt stressigt. Så skulle vi göra ansiktet till body make upen då. Vi skulle hitt apå efter som att vi sminkade. Jag valde temat the real me. Där av sprickan som visar att hennes fake personlighet är bryten och fram kommer den riktigta, mer äkta.
 
Jag är faktiskt nöjd, eller iallafall med space sidan. Den var dock mycket glittrigare och shimmrigare i verkligheten och färgerna syndes mycket bättre. Blommorna på den vita staty sidan blev fuckade, men tiden blev för tajt. Vi hade bara en timme och 20 min på oss. Så spännande att göra body make upen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0