4 December 2014

Har spenderat första advent och dom två första dagarna av december blundandes och försökt hålla mitt huvud från att sprängas. Känns tråkigt att bli sjuk nu, har hamnat i otakt i mitt julfirande. (Ja, för mig är julen redan här och firandet har börjat) jag älskar ju december mer än alla andra månader. Men har ju hunnit pynta nästan hela lägenheten och varit på julmarknad i Stockholm. Har ju nästan hunnit köpa alla mina julklappar också! Gick mycket snabbare och enklare än planerat. 

Nu i helgen blir det till att vila upp sig, gå på julmarknad i Ramsele och hitta den riktigt goa julkänslan. Det är så himla mycket roligt som händer nu! Midvinterglöd och the hobbit nästa vecka, längtar så till båda! 

Ikväll har jag varit ute och ätit med mina fina kollegor. Jag är så lyckligt lottad att jag har ett tillfälligt jobb som jag älskar och så fantastiska kollegor att jobba med. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0