-

20 augusti 2014, första dagen i skolan för många men inte för mig och det har aldrig känts bättre! Istället har jag spenderat denna dag på jobbet och har haft den typ bästa jobbdagen någonsin, jag körde hit i min egen bil och ska sedan hem och fortsätta flytta in i min egen lägenhet. Mycket kan hända på ett år. Det känns konstigt att tänka tillbaka ett år, jag hade nyligen fyllt 18 och började gå på krogen, hade inget jobb, inget körkort och trodde att jag var vuxen. Nu ett år senare har jag allt det och jag har aldrig varit lyckligare. Jag älskar att bli vuxen, jag betalade min första hyra med ett leende på läpparna. Jag åker på en egen betalt utomlands resa på söndag. Det känns så otroligt skönt att kunna betala för mig själv,  att kunna ta hand om mig själv och att jag inte (just nu) behöver oroa mig för varje krona. Men det kan hända att min lycka är kortvarig, det kanske inte är lika lätt om någon månad, eftersom att allting just precis nu går så jävla bra. Men jag har mina planer och jag tänker inte oroa mig införtid, utan jag ska njuta av att jag har det så jävla bra just nu. 

Ta vara på det bra i livet! 


Ps. Idag fyller världens finaste Lilly fem år och det ska hem och firas med dunder och brak. Jag älskar dom två små personerna på bilden mer än allt i hela världen. Dom är dom bästa. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0