" I'm friends with the monster under my bed "

Makeupartist: Theres Engberg
Fotograf: Josephie Wallin
Modell: Jonna Sjölund 
 
Slutresultatet från mitt slutprojekt i smink och jag måste säga att jag är sjukt nöjd. Vilket är en världigt udda känsla för mig då jag har extremt höga krav på mig själv och blir ALDRIG nöjd. Men det känns så skönt att ha avslutat skolan och våra sminklektioner och vetat att jag gjorde allt och blev fakstiskt nöjd. Jag tror ingen annar hur det känns för mig. Obeskrivligt bra. 
 
Men denna uppgift hade inte blivit något alls om inte jag hade haft världens bästa fotograf och modell. Tusen tusen tack! Ni vet inte hur stor hjälp ni har varit. Obeskrivligt tacksam. 
 
Vad tycker ni om min första zombie-makeup? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0