" Do you know what's worth fighting for? "

Herregud, min blogg är som totalt bortglömd. Kanske borde göra ett försök med att komma igång igen? Jag brukade ju älska det så mycket och vill verkligen kunna kolla tillbaka senare i livet. Men allt har förändrats så, inspirationen finns inte kvar. Livet flyter iallafall på och jag uppskattar verkligen alla roliga stunder, galna kvällar och underbara minnen som den här sommaren och påbörjade hösten har gett mig. Jag är väldigt lyckligt lottad ibland. Jag har världens finaste vänner och familj.
 
För några dagrar sedan gjorde jag iallafall nått jag längtat efter. Jag klippte mig och färgade håret. Det känns så fantastiskt skönt. Nu är det svartbrunt och jag har lugg. Äntligen. Inte helt van det än, så längesedan jag hade det sist. Men det känns bra. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0