" We'll be raising our hands, shining up to the sky "

1. Om du fick välja att vara en karaktär i en bok, vem skulle du välja då?
Jag skulle nog ha varit med i Lord of the Rings eller Harry Potter. Magiska, magnifika och mästerliga.




2. Klänning eller shorts?
Klänning.

3. Jul eller midsommar?
Jul! Det är den absolut bästa tiden på året.
 
 

4. Bästa musikal som någonsin gjorts?
Grease. Älskar 50's stilen och musiken, danserna och glädjen. Det är verkligen min dröm. 



5. Favoritdatorspel?
The sims 2. Inte ett eller tre.

6. En stad du skulle vilja besöka?
Vilken stad som helst i Nya Zeeland.

7. Vampyr eller varulv?
Vampyr. 

8. Om du fick välja tre saker att plantera i din trädgård, vad skulle du välja då?
Syrener, doften av dom är to die for! Två stora vackra träd, så jag kan ha en hängmatta. Mossa, super vackert och jag slipper klippa så mycket gräs, helt perfekt! 

9. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?
Någon jag älskar.

10. Vilken är världens vackraste plats?
En av dom är när man står och kollar ut över Manhattan på kvällen när man står i Broklyn och när man ser alla lampor gnistra som stjärnor i natten.
 
 
Trackback
RSS 2.0