time to SCREAM!

Jag och girlzen på skolan. 
 
Kvällens make-up!  Min absoluta favorit: svartsotning!
 
Lite skillnad på den popcorn meny jag köpte och den Niklas köpte, haha. 
 
Jag och mina fina fina underbara vänner. 
 
Jag, Simon, Hanna och Niklas hade en asmysig kväll på bion igår, som resluterade i att jag var v'ldigt trött idag haha. Men det var så jävla värt det! Vi såg insidious chapter 2 och fy fan vad rädd vi var, men mest av allt var jag chockad av hur bra och smart filmen var. Jäkligt imponerad. Tror att jag måste göra en filmrecesion som jag alltid gjorde förut med de filmer jag såg på bio.
 
Det var iallafall en väldigt mysig kväll, jag tycker om mina vänner så himla mycket. Så glad över att vi äntligen gjorde något, har gått ett tag nu. Väldigt kul har vi ihop då vi har samma humor, alla är så fegisar och tycker om film!
 
Jag är lyckligt lottad med alla mina vänner. Älskar alla så himla mycket och uppskattar dom mer än vad dom vet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0