" So let’s set the world on fire, we can burn brighter than the sun "

Jossan hatar den här bilden på henne men jag tycker att hon är så förbannat söt och ser utsom en alv. Jag var tvungena tt lägga upp den även om Jossan kommer bli arg hahaha. Sorry Jossis! Men du är så himla jäkla gullig.
 
Igår blev det krogen med Jossis, kvällarna med låga förväntningar blir alltid bäst! Jag hade sjukt roligt, jag, jossan och en massa killar. Drinkar på Svensson, dans på Oscars och en jävla massa prat och skratt. Älskar att vara 18 år. Det finns ingen gång jag inte har kul med Jossis, hon är så jäkla skön och underbar. 

Kommentarer
Postat av: Jossis

Hahahhahahhah, den är så otroligt ful :D Tack för att du förgyllde min gårdag med glädje och skratt, jag hade svinkul! Pusssssssss

2013-10-20 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0