Kajsa Ottosson, my dear friend

 
Kajsa Ottosson, en av de snyggaste människorna i världen. Men även en av de snällaste, roligaste och skönaste personerna jag någonsin träffat. Jag är så glad för den där första fikan vi hade som sedan ledde till en vår fina vänskap. Jag träffar denna underbara person alldeles för sällan tyvärr. Men förra helgen då körde vi iallafall en två dagars med party då puddingen fyllde 18 år! Krogen, karaoke och massor av folk på fredag och en hemmafest på lördagen. Så glad att jag fick vara med att fira henne, så som vi har väntat och planerat. Men lyckat blev det. Åh, blir alldeles glad nu. Jag kan ju säga att jag älskar den där tjejen, hon är en underbart bra vän. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0