" So let’s set the world on fire, we can burn brighter than the sun "

Min blogg är helt död nu för tiden. Lite så känner jag själv också, efter morfars bortgång förstår jag inte hur jag ska orka med detta en gång till. Det gör bara för ont. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det här kommer att gå bra  och att du blir bättre efter det här. Men den här helgen har varit bra iallafall. Jag har haft mycket familjemys, varit med min saknade vän sonja, firat mamma och gått på cirkus. 
 
Min simpla sminkning i fredags. 

Jag och Sonja skojar omkring medan vi slingar hennes hår!
 
Det blev en väldigt rolig och mysigkväll i lördags, haha. Finlandian tog bra. ;)
 
Världens sötaste par! Syrran och hennes pojkvän Kalle och nej han är inte sådär lång haha. Vilka små turturduvor dom är, alltid lika roliga att vara med.
 
Detta härliga gäng spenderar jag mycket tid med. Dom är så himla roliga och får mig att må mycket bra, jag älskar att jag och mina syskon står varandra väldigt nära. 
 
 
Om det är något den senaste tiden har lärt mig är det att uppskatta livet och ta vara på varje sekund flr helt plötsligt tar allt slut. Livet är till för att leva. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0