ett inlägg tillägnat min vän Jossis.

De senaste dagarna har jag haft många små fina stunder med Jossis. Jossis är den kompis jag känt allra längst, vi har varit vänner sedan vi var noll. Det är en person som jag litar på helt och hållet och en person jag kan prata med om allt, men även en person som sprider en otrolig glädje och som får mig att må bättre. Även fast man inte hinner träffas lika ofta längre så passar vi på med jämna mellanrum att umgås. Jossis, om du läser detta, ville jag bara att det ska veta att jag verkligen uppskattat våra fina soliga pratstunder de senaste dagarna, dom har varit roliga och hjälpasamma haha. 
 
En bild på oss från i åttan. 

Kommentarer
Postat av: Jisses

Ååh, bloglovin har inte funkat på flera dagar så dina inlägg har inte kommit fram :( Men gulle dig! Vad fin du är, vad glad jag blir <3 Du är så underbar Tessan! Och det spelar Ingen roll om vi ses varje dag eller en gång varannan månad, vi är desamma för det. Finaste du. Tack för att du finns!

2013-05-11 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0