What kind of girl would I be If I was to leave when you need me most

Hejsan! 
 
Igår en timme efter att jag och pappi bestämde att vi skulle dra till Stockholm för en väldigt kort semester så satt vi i bilen påväg ner, så spontana är vi! Nu kom vi nyss hem igen, som sagt var det en väldigt kort semester. Men det var precis vad jag behövde just nu: Få komma iväg ett tag, tänka på annat, njuta av mitt lov och bara ta det lungt. Vi besökte Vasamuseet som var sjukligt imponerande. Jag rekomenderar alla som inte varit där att åka dit. Vi åt jätte god mat, njöt av solskenet och jag passade på att använde jeansjackan för första gången, en sväng på stan där vi åt godaste glassen ever. Det var så perfekt det kunde bli helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0