Django Unchained

What a night!! Grymaste dagen och kvällen, först biljard och kina med kimman och sedan Django Unchained vilket var en av de perfektaste filmerna jag någon sin sett, kan inte komma på en enda liten detalj jag skulle ville ändra. Den ligger på samma klass som the Hobbit och LORT och för er som känner mig vet ni hur bra betyg det är för en film. Jag satt helt fängslad med öppen mun som ett litet barn på julafton inne i biosalongen och kunde inte släppa blicken länge nog från duken för att äta av mitt goda hemmakvälls godis, sen kollar man åt sidan och ser att Hanna och Kim sitter exakt likadant, haha. Åh, det finns inga ord för hur bra filmen var, Tarantino är ett geni och har (inte helt oväntat) gjort ett till mästerverk. Det var en sådan film då man önskar att slutet aldrig skulle komma. Jag skulle kunna sitta här i timmar och skriva om allt jag älskade med den där filmen, hur otroligt bra skådispelarnas insatser var, Tarantionos fantasiska filmskapande, musiken, storyn, effekterna. Men vill inte avslöja allt. Jag säger bara att det där är tre timmar jag önskar jag hade osedda, bara för att kunna se den igen. 
 
Jag rekommenderar den här filmen till alla och ni får skylla er själv om ni inte ser den! Den är värd vart enda öre och varje sekund som ni kommer spendera på den. Haha, känner hur jag höjer era förväntningar, men jag vet inte hur man inte kan tycka om den där filmen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0